برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 6 تیر 1403
معاون استاندار قم:

آتش‌نشانان در خط مقدم جبهه حوادث قرار دارند  

معاون سياسی و امنيتی استاندار قم گفت: آتش‌نشانان در خط مقدم جبهه حوادث قرار دارند و برای نجات جان و مال مردم تلاش می کنند و آتش‌نشانان در مسیر خدمت به مردم شهیدانی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛احمد حاجی‌زاده در حاشیه بازدید از نخستین «نمایشگاه عکس آتشواره» به مناسبت ۷ مهر روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این که آتش‌نشانان در شرایط سخت کاری برای نجات انسان‌ها کوشش می‌کنند، افزود: خداوند متعال توفیقی به آتش‌نشانان داده که تمام کار آنان در راستای حل مشکلات مردم در حوادث است.
وی در بخش دیگر سخنان خود، از حضور عکاسان خبری، تصویربرداران و خبرنگاران در رویدادهای گوناگون تقدیر و سپاسگزاری کرد که با حضور خود سعی می‌کنند تا رویدادهای مختلف خبری را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند. 
معاون سياسی و امنيتی استاندار قم، همچنین با تاکید بر پیروی از راه شهیدان، بر مطالعه وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا تاکید کرد. 
 
در نمایشگاه عکس آتشواره 40 قطعه «عکس‌ خبری» مرتبط با ماموریت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در معرض دید عموم قرار گرفته و این نمایشگاه تا 9 مهرماه جاری از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 برای بازدید عموم در قم، ابتدای خیابان شهدا (صفاییه)، نگارستان اشراق دایر است.  
  
نخستین نمایشگاه عکس «آتشواره» به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و مشارکت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نگارستان اشراق و خانه مطبوعات استان قم به مناسبت هفتم مهر «روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی» ترتیب یافته است.    
 
۷ مهر سال ۱۳۵۹ هجری خورشیدی و در نخستین روزهای جنگ تحمیلی، تعداد بسیاری از آتش‌نشانان قهرمان و فداکار در جریان اطفای حریق پالایشگاه نفت آبادان (استان خوزستان) که به دلیل بمباران رژیم بعثی صدام دچار آتش‌سوزی شده بود، به‌ شهادت رسیدند، به همین مناسبت این روز به عنوان «روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی» نامگذاری شده است.

شماره تلفن 125 پل ارتباطی مردم با ماموران آتش‌نشانی است و آتش‌نشانان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند. نشانی اینترنتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم https://www.qom.ir/125 است. 

تاریخ: 1402/7/7
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

فرمانده نیروی زمینی سپاه: تاکنون تنش آبی در ۷۰۰ روستا را رفع کرده‌ایم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی مجتمع روستایی کهنه‌جلگه در خراسان شمالی ...

طراحی بازی‌ با موضوع سبک زندگی اسلامی مقابله با توطئه‌های دشمن است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مصطفی ملایی در حاشیه رونمایی از بازی اندرویدی “عاشق باشی” با تأکید بر توجه به ایجاد سرگرمی‌های استاندارد و مطابق با فرهنگ اصیل ایرانی ...

تحویل تعدادی از اسناد مسکن ملی به راه و شهرسازی قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ استاندار قم در جلسه شورای تامین مسکن با توضیح در مورد مسکن ملی بیان داشت:  این اسناد شامل ۵۴۲ سند از زمین‌های مسکن ملی شهرستان جعفرآباد ...

اختصاص رایگان سازه‌های تبلیغاتی به نامزدهای ریاست جمهوری

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از تسنیم آئین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در سازمان ...